Waikawa boven Picton - Reisverslag uit Waikawa, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu Waikawa boven Picton - Reisverslag uit Waikawa, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu

Waikawa boven Picton

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga

17 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Waikawa

Vanmorge vroeg opgestaan ivm een trip met Morrison. Het is een Maori met een prachtig verhaal. Ik ga dit nog vertellen maar nu even niet.

We zijn nu in Waikawa net boven Picton. Het was een saaie weg met dor gras op de heuvels. Later werden het bergen begroeit met naalbomen en aan de andere kant de zee met rotsen waar zeehonden op lagen.
Het is mistig en het motregend.

We hebben een hutje op een vak.parkje. prima plek.

We gaan zo e wandeling maken naar de haven en een hapje eten want voir dat je het in de gaten hebt is het half 10 :-)

• 18 Februari 2013 - 18:59

Loeki :

Te zien aan de plek van Waikawa op de kaart,maken jullie zo de oversteek.Wanneer vertrekken jullie dan uit N.Zeeland?Ben,ondanks dat we goed op de hoogte werden gehouden,erg benieuwd naar je ver halen.Wil je ook gewoon weer zien!Geniet nog,liefs.