verder, verder - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu verder, verder - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu

verder, verder

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga

20 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Taupo

Na een laatste blik over een spiegelglad meer waar de fanatieke zwemmers hin oent her crowlen met in de verte in mist gehulde bergen stappen we zo in de auto op weg naar Coromandel peninsula.

We hebben van de week vrouwen gezien die van hun onderlip tot onderaan hun kin getatoeeerd waren met krullen die leken op een varen die net uit de grond omhoog schieten. Ze hebben het er op laten zetten uit respect voor hun Maori grootmoeder en moeder. Ik heb heel veel respect voor mijn moeder, maar sorry moe , dit gaat mij te ver. :-)

Howki ( neusknuffel )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Taupo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2013

Tairua ( 3 )

23 Februari 2013

Waiomu en zo

22 Februari 2013

Tairua ( 2 )

21 Februari 2013

Tairua

20 Februari 2013

verder, verder
marga

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 21627

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 17 September 2014

rondreis catelonie

17 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: