Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu

Kaikoura

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga

15 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

We zijn gisteren mooi op tijd vertrokken uit Kaiapoi met een temp van 17 gr. Onderweg lekker rustig en de omgeving werd weer 'gezelliger'.

We vroegen ons onderweg af wie de wijzers van de grote borden ' fire danger ' aan de kant van de weg verzet van groen naar rood of andersom natuurlijk.

We zijn nu in Kaikoura. In The Aldelphi Lodge.
Het is een heel oud gebouw met hoge ruimtes. Het ruikt hier naar jaren stof. De vloerbedekking is erg versleten en de wanden mogen wel een verfje. GEZELLIE.

Gistermiddag hebben we een boottocht gemaakt en zeehonden, dolfijnen. walvissen gezien.Er leven hier meerdere soorten.
Er is ook een heleboel vertelt over hun leefomgeving. En wat onze rotzooi met hun leefomgeving doet.

Straks gaan we wandelen, eerst koffie. Life muziek aan de overkant van de weg gisteravond. Je kan er dan beter bij zijn dan dat je er wakker van ligt.

Morgen gaan we naar een Maori nederzetting. En door richting Picton. Naar de ferry

• 15 Februari 2013 - 22:29

Truus Imminga:

hallo nog eem krabbel van hier verslag gelezen en toen de kaart even bekeken zag er goed uit foto worden zeker niet meer gemaakt heinmooie verjaardag drink der mor eem eene op nog mooie daogen en de groeten van hier truus

• 17 Februari 2013 - 21:03

Tineke:

Hoi Marga,
    Weer een hele week prachtige en mooie verslagen gelezen van jou.
    Iedere morgen zet ik een kop koffie en ga dan bij de PC zitten om een verslagje van jou te lezen.
    Dank!!
    Heb nog hele fijne dagen samen.
    Ik blijf lezen en kijken naar de soms indrukwekkende foto's van jou.
    Wat een boeiende tocht!
    liefs, dikke zoen