kaiapoi - Reisverslag uit Kaiapoi, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu kaiapoi - Reisverslag uit Kaiapoi, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu

kaiapoi

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga

14 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Kaiapoi

Tjonge, wat een reis. Niet alleen kwa kilometers maar ook de warmte en de wegwerkzaamheden. Soms wel een half uur moeten wachten .
Maar we hebben weer een overnachtingsplek kunnen regelen. Het viel niet mee deze keer.
In 2010 is er in Christchurch een aarbeving geweest. Er zijn 1700 woningen vernield en die moeten allemaal weer nieuw of opgebouwd worden. Dit stadje ligt. Op een steenworp ( :-) ) afstand dus jah.. En er zijn veel nz vrij. Vakantie of lang weekend.
De weg hier naartoe was erg saai. Onderweg hebben we veel boomgarden gezien. Veel omheind ( leuk hoor die woordgrapjes ) door enorme gladgeschoren hagen.
Abrikozen, druiven, aarbeien. Ook velden met siepels en wortelen.
Er is natuurlijk nog veel meer te vertellen. Bijv dat jongeren vanaf hun 15 de al auto mogen rijden en euh.. maar eerst even eten en n drankje.

Wij zijn dus nu in kaiapoi in een soort jeugherberg. Mogen gaan we naar Kaikouro. Ik vind het n beetje een scheldwoord. kaikoura nog aan toe zeg :-)

• 14 Februari 2013 - 09:19

Truus Imminga:

hallo mensen in het vere nzl geen bizonderheden van hier leuke foto,s wilde alleen even reageren doe bedoelst zeker net als ottedamenonnie groeten en tot de volgende keer truus

• 14 Februari 2013 - 17:17

Hilliekoolhof:

Hoi Marga vanmiddag op schilderen over jullie gehad met Loekie en nu zelf even alles bekeken en gelezen.
    Geweldig wat een belevenis.Groetjes en geniet er nog maar van.