Doubtful sound - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu Doubtful sound - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu

Doubtful sound

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga

11 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Vanmorgen in de stromende regen met de auto naar manapaura. Had de billen al nat voor we bij de boot waren. Vergeten het raampje te sluiten.

Om 8.00 am het meer van Manpaura op. Gelukkig was de hele boot overdekt. Mogelijkheid voor gratis koffie en thee. En genoeg plek. We hebben vooral onder de overkapping gezeten.
Over het meer met zicht op sounds en fjorden. Eerst nog in de wolken. Ik bedoel die grote jongens want wij waren de hele tijd in de wolken.
Volgengs mij heb ik al uitgelegd wat het verschil is tussen sounds en fjorden. Zo niet dan doe ik dat later.
Over een rotsgebied met de bus door de regenwouden. Daarna weer op een boot ( 3 uur ) over de rivier en een stuk over Tasman zee.
Al met al waren we er de hele dag zoet mee. We hebben dolfijnen ezien en wat vogels die bij ons niet rondvliegen. Het weer knapte op. Er kan hier op een dag ongeveer een hale meter regen vallen.
Nou jah vanalles gezien en ontzettend genoten. Later meer. Ik wil
Jullie de foto'sgraag laten zien. Ze zijn dus op ons tablet gemaakt niet niet hoogstaand van kwaliteit

  • 11 Februari 2013 - 12:47

    Stina:


    Ik kan heel kort zijn en ik blijf het herhalen:
    Wat een prachtige reis in een prachtig land !

    En het genieten straalt van jullie verslagen af.

    Maakt niet uit dat de foto's van iets mindere kwaliteit zijn.
    Zolang we maar kunnen herkennen waar jullie zijn en wat het is, vinden we het (voor nu) goed genoeg.

    Nog veel plezier !!



    .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Te Anau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2013

Tairua ( 3 )

23 Februari 2013

Waiomu en zo

22 Februari 2013

Tairua ( 2 )

21 Februari 2013

Tairua

20 Februari 2013

verder, verder
marga

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 21706

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 17 September 2014

rondreis catelonie

17 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: