Boots - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu Boots - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu

Boots

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga

10 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Te Anau

This boots are made for walking.:-)

We wandelen regelmatig. Als ik mijn verslag zo lees dan komt dat niet erg naar voren.
We zijn net terug van ' The Mirror lake '. Het is nogal wat kilometes van hier maar de moeite waard. Dat hebben we dus met de auto gereden. Maar onderweg wat gewandeld en Hein heeft wat vogels gespot. Ik heb ze vooral gehoord.
Wel even wat anders dan die lawaaischoppers die we de hele tijd hebben gehoord. De eerste x dat ik ze hoorde waren we in Kawhia. De ramen open toen we naar de ocaan reden en ik dacht ' der schoatjerd wat aan'. Nee hoor het waren kregels/ciccades. Ze presteerden het boven het klaterend geluid van de watervallen uit te komen. Later hebben we een aantal gezien. Groot jah.
Hier in Te anau hoor ik ze voor het eerst niet. Gisteren op onze wandeling hoorden we de Bell bird ( nee lup niet blue bird ) een prachtig riedeltje.


  • 10 Februari 2013 - 10:36

    Truus Imminga:

    moi beste buurtjes wat weer mooi beleefd aal eem beetje mit van afstand din he vaald mie ook inderdaad op dat je noait veul wandelnhier nog weer pakje sneeuw verder alles goed hier groeten en tot de volgende verslag daaaaaag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Te Anau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2013

Tairua ( 3 )

23 Februari 2013

Waiomu en zo

22 Februari 2013

Tairua ( 2 )

21 Februari 2013

Tairua

20 Februari 2013

verder, verder
marga

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 21707

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 17 September 2014

rondreis catelonie

17 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: