Takaka richting Paparoa nat. park - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu Takaka richting Paparoa nat. park - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu

Takaka richting Paparoa nat. park

Blijf op de hoogte en volg marga

02 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Westport

Zondag bijna 9.00 am. We hebben de flesjes gevuld met bronwater uit de kraan. Wat in Oostwold heel normaal is. In elk ander verblijf moesten we rekening houden met chloor in het drinkwater. Dit motel heeft zijn eigen bron.
Ik heb net mijn baantjes getrokken ( ik wil ook een indoor zwembad ).
We gaan richting Paparoa national park. Op de kaart lijkt het haalbaar voor vandaag. We hebben inmiddels de ervaring dat er hier en daar een berg tussen ligt en dat kan kwa tijd wat ophouden.
Je hoort het wel weer..

• 02 Februari 2013 - 22:02

Truus Imminga:

moi beste mensen even laten weten dat het hier aal goud is en als ik jully vrslagen lees dan gaat het daar ook wel naar jully zin zal dat even regelen als je wwer voet op nederlandse bodem zet er en bad achter thuis staat gr en verder nog veel plezier moieeeeee

• 03 Februari 2013 - 00:32

Stina:

Wat lees ik nou?
    Geen beer op de weg maar een berg op jullie weg?
    Huren jullie toch een helikopter i.p.v een auto ;-)

Geniet-ze voor 2 en met z'n 2 !!!

• 06 Februari 2013 - 17:37

Joanna:

Hey poësis,

Eem proberen, zit bij Loeki en wie hebben het over die en ik mag Eem op heur naïe TABLET.
    Zie dat jullie het hartstikke naar de zin hebben, dus daarover hoeven wij ons in ieder geval gain zorgn te moakn.
    Wie drinkn der Eem aine op en hoaln ketakt.

Folks, veul LUVS van ons allemaal, dwz.
    Henny,Anneke,Detty,Loeki,Tineke, en me Jane