Takaka richting Paparoa nat. park - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu Takaka richting Paparoa nat. park - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu

Takaka richting Paparoa nat. park

Blijf op de hoogte en volg marga

02 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Westport

Zondag bijna 9.00 am. We hebben de flesjes gevuld met bronwater uit de kraan. Wat in Oostwold heel normaal is. In elk ander verblijf moesten we rekening houden met chloor in het drinkwater. Dit motel heeft zijn eigen bron.
Ik heb net mijn baantjes getrokken ( ik wil ook een indoor zwembad ).
We gaan richting Paparoa national park. Op de kaart lijkt het haalbaar voor vandaag. We hebben inmiddels de ervaring dat er hier en daar een berg tussen ligt en dat kan kwa tijd wat ophouden.
Je hoort het wel weer..

  • 02 Februari 2013 - 22:02

    Truus Imminga:

    moi beste mensen even laten weten dat het hier aal goud is en als ik jully vrslagen lees dan gaat het daar ook wel naar jully zin zal dat even regelen als je wwer voet op nederlandse bodem zet er en bad achter thuis staat gr en verder nog veel plezier moieeeeee

  • 03 Februari 2013 - 00:32

    Stina:


    Wat lees ik nou?
    Geen beer op de weg maar een berg op jullie weg?
    Huren jullie toch een helikopter i.p.v een auto ;-)

    Geniet-ze voor 2 en met z'n 2 !!!




  • 06 Februari 2013 - 17:37

    Joanna:

    Hey poësis,

    Eem proberen, zit bij Loeki en wie hebben het over die en ik mag Eem op heur naïe TABLET.
    Zie dat jullie het hartstikke naar de zin hebben, dus daarover hoeven wij ons in ieder geval gain zorgn te moakn.
    Wie drinkn der Eem aine op en hoaln ketakt.

    Folks, veul LUVS van ons allemaal, dwz.
    Henny,Anneke,Detty,Loeki,Tineke, en me Jane



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Westport

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2013

Tairua ( 3 )

23 Februari 2013

Waiomu en zo

22 Februari 2013

Tairua ( 2 )

21 Februari 2013

Tairua

20 Februari 2013

verder, verder
marga

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 21633

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 17 September 2014

rondreis catelonie

17 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: