sant pere Pescador - Reisverslag uit Vilacolum, Spanje van marga klungel - WaarBenJij.nu sant pere Pescador - Reisverslag uit Vilacolum, Spanje van marga klungel - WaarBenJij.nu

sant pere Pescador

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga

16 September 2014 | Spanje, Vilacolum

Gisteren zijn we naar een meer toeristisch dorp verderop gegaan met de bedoeling int zand en in zee te liggen. Nou jah, op zo'n 10 min afstand met auto wemelt het van de Duitsers en natuurlijk Nederlanders. Rel del ee frietje en fricandel!
1 van de playa's waar wij geweest zijn was 5 km breed en plaats genoeg. Er waren hoge golven in de golf van Roses waar we ons vol in gestort hebben.
Toen we om en om hadden gelegen en nog niet verbrandt hebben in het dorp lekker gegeten en zijn we siesta gaan houden.
Net binnen toen er een heftige echt heftige onweer losbarstte. Tjonge wat lawaai en regen.
Tegen 17 uur kwam de sol er weer door. Naar een parq natural om te wandelen en vogels kijken. We hebben vooral ooievaars gezien en horen klepperen.
Lekkere 3 gangen maaltje in Sant pere P. Op ons terras nog n drankje en lekker op tied in nuske. Prima bed trouwens.

Ik zit nu startklaar voor Figuares. Dali! En ik moet mijn boarding card nog printen bij een internet cafe. Moet lukken toch?