sant carles de la rapita - Reisverslag uit Sant Carles de la Ràpita, Spanje van marga klungel - WaarBenJij.nu sant carles de la rapita - Reisverslag uit Sant Carles de la Ràpita, Spanje van marga klungel - WaarBenJij.nu

sant carles de la rapita

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga

12 September 2014 | Spanje, Sant Carles de la Ràpita

Vandaag lekker rustig aan gedaan. Gelezen, door de stad geslenterd. Uurtje naar bed.
Morgen vertrekken we hier vandaan en reizen dan ( denken we nu ) naar st Charles. We hebben voor 4 nachten een kamer besproken in Torretoella de Fluvia. Dat is vanaf hier ongeveer 7 uur reizen. Tsja... en dan hier en daar nog wat pauze's. Dus gaan we een tussenstop maken. Ook aan de kust. Eem oetpoesen en dan de dag erna naar T de F.

De etenstijden is blijkbaar overal anders. Wij zijn zelf niet van die vroege avondeters mor hier. Voor 21 is er nog geen kok op z'n werk.
Vanmiddag een vlgs mij verstandig besluit genomen om de warme prak alvast te nuttigen. Lekker bachelou mitn stoetje en salada.
Als je warm of koude drinken besteld krijg je er een klein hapje bij. Dit veschilt per etablissement. Pinda's, ships of belegd warm of koud broodje. Zodoende hadden we vaak in de middag nog geen zin in een maaltijd.

We gaan zo nog op ons balkon voor n vino tinto. De zon is daar nu weg en de ramen en deur kan weer open. Lekker hoor zo je tijd door te komen. :-)

• 14 September 2014 - 21:49

Geertruida Imminga Jonk:

he beste mensen even zoeken en ja hoor gevonden beetje laat maar wist het niet zal je verslagen nog even lezen nog een paar fijne dagen gewenst en toedeledoki tot gauw gr oet oostwold