Cuenca - Reisverslag uit Cuenca, Spanje van marga klungel - WaarBenJij.nu Cuenca - Reisverslag uit Cuenca, Spanje van marga klungel - WaarBenJij.nu

Cuenca

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga

11 September 2014 | Spanje, Cuenca

We waren zoals afgesproken met Oscar ( airbnb ) om 13 uur in Cuenca. Wat een drukte. Onderweg dachten we nog waarom zijn die 3 en 6 baanswegen geasfalteerd. Het was heul erg rustig. Schiet ook lekker op.
Maar hier zijn heul veul auto's en mensen op straat. We hebben de auto ergens geparkeerd en de gps en wat vragen kwamen we op het juiste adres. 4 hoog zonder lift! Een heel schattig app. Helemaal blij. Wat kan ons die trappen nou schelen..
We zitten nu in de huiskamer met de ramen en deuren gesloten. De was is gedraait en hangt buiten. Zo dreuge.

De afgelopen nachten waren we bij mensen in huis. We waren van vroeg tot laat onderweg. We wilden niet steeds op dat bed hangen. En misschien hadden we bij hun in de keuken kunnen zitten.. tsja..
De omgeving was mooi hoor. Wat dor en kale rotsen. Maar ook plekken met groen. Beekjes. En de wijngaarden. De trossen lachten naar mij en ik kon natuurlijk niet bij jullie aankomen zonder te weten hoe de smaak was. Ze waren lekker zoet en vol van smaak..:-)
Als we weer airbnb willen moeten we erg goed opletten of het bij mensen in huis is of een app.
Het is nu gegaan zoals het gegaan is.

We blijven hier 2 nachten. Op Marcel en nikki hun verjaardag gaan we weer naar het zuid-oosten. Nog een lange reis dus.