Tairua ( 3 ) - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu Tairua ( 3 ) - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van marga klungel - WaarBenJij.nu

Tairua ( 3 )

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga

24 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Tairua

Het was weer een zware dag. Om 11 am naar Cathedral Cove. Daar heen en terug gesjokt bij een temperatuurtje van 24 graden. Halverwege hebben we ons in de hoge golven gesmeten. Op de terugweg moesten we wel even stilstaan om weg te smelten bij het zien van al het moois om ons heen.
Daarna gesmuld van heerlijk bereidde mosselen en een fruitig wijntje met een droge afdronk.:-)

Als ze hier nou us niet zo lullig deden over een beetje dynamiet kunnen ze zo her en der wat bergen toppen. De dalen vullen met de topresten. Dan heb je toch een vlakke weg zonder al die scherpe bochten.
Tjonge, heb af en toe zweet op mijn rug.

Het verhaal van gisteren over de kauri hou je te goed.

Morgen gaan we richting Auckland.
Hier dinsdagmid om 14. 30 uur vliegen we naar hong-kong. Na 3,5 uur vliegen we door naar Amsterdam en komen daar om onbeveer 7.30 uur woensdagmorgen aan.

See jeh

• 24 Februari 2013 - 10:03

Truus Imminga:

lieve mensen weer een gezellige dag gehad met als af sluiting een heerlijke mosselen maal wens jully een hele goeie vlucht dit zal de laatste verslag wel zijn tot woensdag dan maar gr van ons

• 24 Februari 2013 - 17:26

Netty:

Hoi,hoi,
    Wat een verhalen,geweldig allemaal,een fijne terug reis jullie.

Dikke knuf
    Netty

• 24 Februari 2013 - 19:49

Benno En Renate:

we zijn in 2011 zelf in nw zeeland geweest en eens aan het kijken hoe anderen het vergaat. Ook wij hebben de route naar cathedal cove gelopen en toen al gezegd; tjonge als het hier tot meer dan 20 graden is --> dan is het afzien.

We zien die lange weg zo nog voor ons dus het leuke is je weet wat een ieder tegenkomt.

Nog heel veel plezier in het prachtige nw zeeland en --> geniet van elke dag want het is zo voorbij

• 25 Februari 2013 - 19:06

Haukje:

Ha laiverd :)

Wat een prachtige verhalen allemaal en moet er nog steeds aan denken dat je 50 meter
    naar beneden bent gesprongen brrrrr
    Kom goed weer thuis en hopelijk tot gauw.

Liefs Haukje